Exhibition construction was carried out under a creative outsourcing contract with Teshima Co.

When visitors entered the venue, the huge panels of licensed brands celebrating their anniversary were eye-catching, and the entire licensed venue was used as a visual communication tool. The entire exhibition was designed to visualize the thoughts of the visitors. The exhibition established a novel exhibition style in which creative ideas and perspectives are experienced and conveyed to visitors, and succeeded in presenting the latest model directly connected to LAND's branding concept.

豊島株式会社とのクリエイティブ業務委託契約により展示会施工を実施。会場に入ると巨大な周年を迎えたライセンスブランドのパネルが目を惹く、ライセンス会場全体をビジュアルコミニュケーションツールに見立てており、グラフィックから空間、展示コンテンツ、あらゆる要素を「ビジュアルコミニュケーション」というコンセプトと直結させ、来場者の思考をヴィジュアライズすることを徹底した。クリエイティブな発想や視点を、来場者に体感し伝えるという斬新な展示スタイルを確立。LAND が考えるブランディングと直結した最新型を提示することに成功した。

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