For the rebranding of PINK★ANGEL, we focused on redefining the brand's value, image, appeal, and competitiveness, and commissioned Tera Terada to create a logo mark and original characters. The rebranding was a success, and PINK ANGEL, which matched Tera Terada's worldview, was rebranded to become the brand of choice for Generation Z. The rebranding was a success.

Tera Terada is a digital creator who is highly regarded for her unique sense of color; her distinctive patterns, recognizable at a glance as Tera Terada's work, are both pop and dark in their worldview. Tera Terada has collaborated with numerous celebrities, as well as disseminating her original works on social networking services, and is widely supported by both men and women alike.

PINK★ANGEL

リブランディングにあたり改めてブランドの価値、イメージの再構築、訴求力、競争力を高める事に注力し、寺田てら氏へロゴマーク、オリジナルキャラクターの描き起こしを依頼。寺田てらの世界観とマッチした PINK ANGEL はZ世代注目ブランドに再構築され、注力したリブランディング通りに提示することに成功した。

寺田てら

独自の色彩感覚が評価されているデジタルクリエイター。ひと目で寺田てら氏の作品と分かる、特徴的な絵柄は、ポップでありながら、ダークな世界観。数々の著名人とのコラボレーションだけでなくオリジナル作品も SNS で発信し、男女問わず幅広く支持されています。

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